Pages

Search This Blog

13.3.18

Viena smagiausių gyvenimo pamokų


Jei kalbėsim apie smagiausias žiemos pramogas- slidinėjimą, aš visą gyvenimą buvau snieglentės žmogus. Juokaudavau, kad slidės lopams, nors visada slapta bijojau ant jų net atsistoti. Gal todėl, kad su snieglente čiuožti mokiaus pati ir tai buvo pragariška kančia. Pirmą kartą nuo kalno leidaus ne ant kojų, o kulverstuku.

Tačiau gavus Laisvalaikio dovanų kuponą Slidinėjimo pamokai aš tvirtai žinojau, kad šįkart mokinsiuos slidėmis. Su džiaugsmu keliavau į pirmąją pamoką, kartu su savim pasikviečiau draugę Ingą Žuolytę ir kartu abi PIRMĄ KARTĄ stojom ant slidžių! 


Slidinėjimo akademijoje mus pasitiko įpatingai draugiškas kolektyvas, trenerė mums abiems net užrišo batus, kaip tikroms pirmokėms! O tada ir prasidėjo visas smagumas. Nedrąsiai po truputuką išmokom stabdyt plūgu ir leistis nuo kalno. Dar kelios pamokos ir jau tikrai būsim pasiruošusios į kalnus! 

Dabar su šypsena prisimenu, kaip buvo sunku pačiai mokytis čiuožti slidėmis ir jei tik galėčiau atsukti laiką atgal, būčiau tai darius Slidinėjimo akademijoje! 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Social

Labas visiems!

Taigi esu Leticija, man 20 metų. Visų geriau žinoma kaip youtuber'ė SugarBonesTv. Tačiau neslėpsiu, visą savo gyvenimą turiu keistą aistrą rašymui. Mano blog'e aptarsime naujausius mados ir stiliaus trendus, paplepėsime apie grožio priemones ir žinoma atskleisiu jums dalį mano laisvalaikio :)
Myliu, Bučiuoju ir iki :*

CONTACT ME: leticiaanankaite@gmail.com