Pages

Search This Blog

18.7.17

Urban Dekay veido priežiūros naujienų apžvalgėlė

Pažaiskime YAY OR NAY žaidimą. Šį kartą į mano rankas išbandymui pakliuvo UD: Meltdown makiažo valiklis, Rehab makeup prep drėkinamasis gelis ir Lip Love lūpų sviestas. Priemones turiu jau mėnesį laiko, tad per tokį ilgą laiko tarpą turiu susidarius stiprią nuomonę, vienas labai stipriai myliu, naudoju kasdien, tačiau viena yra visiškai ne man. Labai patinka įpakavimas, toks minimalistinis, gražus tamsių spalvų žaismas su balta, priemonės neužima daug vietos, puikiai tinka kelionėm. VOS NEPAMIRŠAU PASAKYTI, KAD PRIEMONĖS YRA VEGAN!!!


Rehab Makeup Prep LIP LOVE


 Mano mylimiausia priemonė iš visų trijų yra LIP LOVE lūpų sviestas. Puikiai drėkina ir maitiną, ilgai išsilaiko ant lūpų, bet neturi to nemalonaus vazelino pojūčio (kai jaučiasi visas užteptas sluoksnis). Lūpos tampa švelnios,lygios ir elastingos, tokios, kokiom sunku atsispirti. Lengva aliejinė formulė padengia lūpas ir neleidžia išgaruoti drėgmei. LIP LOVE sudėtyje yra kondicionuojamojo sviestmedžių ir kokosų aliejaus mišinio. Šis balzzamas patenka į luxe kosmetikos liniją, tačiau kaina yra nei daug, nei mažai, DOUGLAS parduotuvėse jis kainuoja 17,49eur, už šią kainą gaunate 12,3g, tad priemonės pilnai užtektų keliems mėnesiams kasdieniam naudojimui.  

VERDIKTAS: YAY




Rehab Makeup Prep Hot Springs Hydrating Gel

Įpatingai lengvas, tarsi vanduo, drėkinamasis veido gelis visų tipų odai. Begalo malonus naudoti kasdien, nepasilieka ant pirštų, o veido odą SUPER drėkina, tačiau visiškai neriebalina. Skirtas naudoti kasdien. Ši priemonė man- meilė iš pirmo žvilgsnio, nepriekaištingai paruošia veidą makiažui, greitai įsigeria į odą, nepalieka jokio slidumo, oda atrodo sveika ir lygi. Sudėtyje esantis karštosios versmės vanduo yra prisotintas įvairių odą maitinančių mineralų. Šis gelyje esantis vanduo išgautas iš tūkstančio metų senumo karštosios versmės Japonijoje. Kuomet pirštais ir veido šiluma sušildomas, jis tarsi išsilaisvina ir atvėsina odą. Jausmas panašus lyg nuprausus veidą šaltu vandeniu, tik šįsyk drėgme neišdžiūna, o lengvai susigėria į odą ir palieka drėgnumo pojūtį, tačiau oda nesijaučia riebi. Šio kremo kaina Douglas parduotuvėse yra 26,95eur, kas mano manymu, nėra daug kaip puikiam kasdieniam veido geliui, už šią sumą gaunate 55g priemonės. 

VERDIKTAS: YAY


Meltdown Makeup Remover Dissolving Spray

Kad ir kaip myliu Urban Dekay kosmetiką, ši priemonė man visiškai nepatiko. Tiesiog man atrodo, kad jis neatlieka savo paskirties. Juk turėtu akimirksniu nuvalyti net 24/7 makiažo pieštukus ar skystus lūpų dažus, tačiau man jis tiesiog nieko nenuvalo. Taip pat rašoma, kad jis oil free, tačiau ant odos jaučiasi lyg tepamas aliejus, ko aš tiesiog negaliu pakęsti. 

VERDIKTAS: NAY


2 komentarai:

  1. Kurį laiką kariauju su paveldima liga, kuri labai negražiai atrodo ir kelia diskomfortą. O vakaro rutinoje taip svarbu geras makiažo nuvalymas ir drėkinimas, kad ta oda kuo greičiau atsigautų.

    AtsakytiPanaikinti
  2. faina apžvalgėlė. būtų įdomu daugiau pamatyti iš jūsų apžvalgų, mane domintų korėjietiška kosmetika, dabar vis labiau populiarėja, daug pasirinkimo rossi.lt

    AtsakytiPanaikinti

Social

Labas visiems!

Taigi esu Leticija, man 20 metų. Visų geriau žinoma kaip youtuber'ė SugarBonesTv. Tačiau neslėpsiu, visą savo gyvenimą turiu keistą aistrą rašymui. Mano blog'e aptarsime naujausius mados ir stiliaus trendus, paplepėsime apie grožio priemones ir žinoma atskleisiu jums dalį mano laisvalaikio :)
Myliu, Bučiuoju ir iki :*

CONTACT ME: leticiaanankaite@gmail.com