Pages

Search This Blog

26.5.17

Mane seniau vadino Carmen.

Žinau, esu suknistai prasta blogerė, postus rašau rečiau nei kartą į mėnesį, bet vis pribręsta kažkas galvoje ar naujas outfitas, ar labai patikęs produktas- taip aš visada čia sugrįštu.


Kodėl mane seniau vadino Carmen? Nes aš buvau laisva siela, man nerūpėjo kitų nuomonės, galėdavau klykti, juoktis, šaukti, rėkti, bėgti pasileidus plaukus. Man negaliojo jokios taisyklės ir aš visus mylėjau. Carmen- buvo puikus mane apibūdinantis vardas, todėl draugai mane taip ir vadino. Ši apranga man priminė mano, kaip Carmen laikus. Pasiutusius laikus. 

Visi mes esame susidūre su visišku pamišimu, hormonų audromis, paauglyste, kuomet galvoje švilpavo vėjai. Ši apranga simbolizuoja suaugusią Carmen, ji jau dama. Ji neturi problemu, visiems šypsosi ir vaikšto ten kur nori. 





Akiniai- Zaful http://bit.ly/2njusrF
Sijonas- SheIn http://goo.gl/3a3OwZ
Aukštakulniai- Zara

1 komentaras:

  1. KODĖL TIK DABAR TAVE ATRADAU? youtubei žinojau, bet čia ne. linkiu daugiau rašyti ir rodyti save, nes labai jaučiasi energija! :D

    --
    Raimonda | http://seventhcarousel.blogspot.lt/

    AtsakytiPanaikinti

Social

Labas visiems!

Taigi esu Leticija, man 20 metų. Visų geriau žinoma kaip youtuber'ė SugarBonesTv. Tačiau neslėpsiu, visą savo gyvenimą turiu keistą aistrą rašymui. Mano blog'e aptarsime naujausius mados ir stiliaus trendus, paplepėsime apie grožio priemones ir žinoma atskleisiu jums dalį mano laisvalaikio :)
Myliu, Bučiuoju ir iki :*

CONTACT ME: leticiaanankaite@gmail.com